به گزارش ایرنا فیروز کریمی عصر شنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های نفت آبادان و پرسپولیس تهران افزود: این بازی فراز و نشیب های زیادی داشت ولی ما برای پیروزی در این دیدار کوهی از انگیزه بودیم.
وی اظهارکرد: در روزی به پیروزی رسیدیم که پرسپولیس با همه هوادارانش به میدان آمده بود و ما دو بازیکن اصلی خود را نداشتیم.
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: پیش از حضورم در این تیم یکی، دو ماهی تمرینات تعطیل شده بود و با شروع تعطیلات صبح و عصر تمرین داشتیم تا به شرایط خوبی دست یابیم.
کریمی افزود: با توجه به توانمندی و غیرت بازیکنان باید در این بازی پیروز می شدیم؛ ما حمایت هواداران، مسئولان و رسانه های آبادان را پشت سر داریم که این موضوع موفقیت صنعت نفت در این بازی را فراهم کرد.
وی ادامه داد: مسابقات امسال خیلی سنگین است و معتقدم از سال اول تخت جمشید تا به الان هیچ سالی به اندازه امسال رقابت های لیگ سنگین نبوده است.
وی اظهارکرد: هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و تیم های پایین جدولی خیلی سخت یقه تیم های بالای جدول را می گیرند.
وی با اشاره به تقلید از سیستم کی روش در تیم ملی گفت: در نیمه اول 3ـ4ـ3 بازی کردیم و نیمه دوم 1ـ4ـ5 بازی کردیم و این را از آقای کی روش یاد گرفتیم.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر شنبه از هفته بیست و پنجم لیگ برتر با یک گل میهمانش پرسپولیس تهران را شکست داد تا با 28 امتیاز به رده دوازدهم جدول رده بندی صعود کند.
7104/ 6037
خبرنگار: مسعود گادار ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.