رحیم جلیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تملک زمین ، نخستین گام عملیات حصارکشی و تسطیح به زودی شروع و کار ساخت آن در اردیبهشت ماه 1396 شروع می شود.
وی گفت: با توجه به تجریبات چند ساله و بازدید از نمایشگاههای بین المللی و عضویت این شرکت در انجمن بین المللی نمایشگاه های جهان(UFI) تلاش شده در طراحی نمایشگاه جدید از همه استانداردهای جهانی استفاده شود.
جلیلی افزود: در سایت نمایشگاه جدید 40هزار متر مربع سالن سرپوشیده طراحی و سالن های همایش و اجتماعات 100تا 2 هزار نفره هم در آن پیش بینی شده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی خوزستان در ادامه گفت: در طراحی توقفگاههای این نمایشگاه به مشاغل مختلف توجه خاصی شده به گونه ای که توقفگاههایی برای غرفه داران ، میهمانان ویژه ، خبرنگاران، مدیران و بازدیدکنندگان ، پت بالگرد و راه آهن لحاظ شده است.
جلیلی با بیان اینکه همه این امکانات در قالب یک شهرک نمایشگاهی تعریف شده تا شهروندان و بازدیدکنندگان یا حداکثر امکانات رفاهی ، نمایشگاه را بازدید کنند خاطرنشان کرد:بر اساس طراحی های انجام شده این نمایشگاه یکی از زیباترین نمایشگاههای کشور خواهد بود که ساخت آن افتخاری برای بخشی خصوصی محسوب می شود.
وی گفت: با توجه به اینکه ساخت سایت جدید نمایشگاه سه سال به طول می انجامد فعالیت های نمایشگاهی در مکان فعلی با توان بیشتر و با برگزاری نمایشگاههای تخصصی و تخصصی عمومی و اثر گذار ادامه خواهد داشت و تقویم کاری این نمایشگاه در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی با بیش از 40موضوع نمایشگاهی به تصویب رسیده است.
نمایشگاه فعلی اهواز که در نزدیکی میدان شهید چمران واقع شده به دلیل محدودیت مکانی و توسعه نیافتن آن همواره با مشکلاتی رو به رو بوده است.
/6002/6065
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.