به گزارش ایرنا، اسماعیل محمدسه‌شنبه پس از تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک امتیاز گرفتن بیرون از خانه نتیجه خوبی به شمار می رود هر چند که برای برد آمده بودیم.
مهاجم تیم لخویا قطر افزود: جایگاه استقلال خوزستان در جدول نشان می دهد که این تیم حریف دست و پا بسته ای نیست و ما امتیاز خوبی در مقابل آن ها کسب کردیم.
وی عنوان کرد: هنوز راه زیادی برای صعود به مرحله بعد باقی مانده است و ما باید بیشتر تلاش کنیم. هر بازی برای ما حکم صعود دارد و باید امتیازات لازم را جمع آوری کنیم.
موسی محمد کاپیتان تیم قطری لخویا نیز گفت : در ابتدای بازی بر اثر یک غفلت گل خوردیم اما خوشحالم که توانستیم به سرعت گل تساوی بخش را به ثمر برسانم و یک امتیاز بازی را کسب کنیم.
موسی محمد با اظهار رضایت از شرایط میزبانی تیم استقلال خوزستان، عنوان کرد: امیدوارم که از سه بازی آینده خود نتیجه خوبی بگیریم و راه صعود را هموار کنیم.
وی خاطر نشان کرد: مصدومیت یوسف العربی ضربه سنگینی به تیم وارد کرد اما از این که یک امتیاز کسب کردیم بسیار راضی هستیم البته نباید فراموش کرد که در مقابل تیم صدرنشین جدول بازی می کردیم.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و لخویا قطر در هفته سوم از رقابت های جام قهرمانان آسیا با تساوی یک بر یک به پایان رسید و تیم لخویا قطر با 5 امتیاز پشت سر استقلال خوزستان قرار گرفت.
6002خبرنگار: پارساشاکری **انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.