سردار غلامحسین غیب پرور سه شنبه در دومین همایش خادمین شهدای خوزستان و اختتامیه جشنواره سرزمین نور در سالن آیت الله خامنه ای مجتمع فرهنگی فجر اهواز با بیان اینکه ریشه درخت تنومند بسیج چنان محکم است که هیچ کس قادر نیست به آن صدمه ای وارد کند افزود: ورود به عرصه فرهنگ غنی ایران - اسلامی یک از وظایف فرهنگی بسیج در دوران جدید است.
وی در ادامه به نقش بسیج در حرکت کاروان های راهیان نور اظهار داشت: کاروان های راهیان نور ، حرکت معنوی و تاثیرگذار در تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه است و باید همچنان تقویت شود.
رئیس سازمان بسیج مستعفین از 'خادمین شهدا' به عنوان یک ارزش معنوی فوق العاده ارزشمند یاد کرد و گفت: افتخاری بالاتر از این وجود ندارد که به شهدا خدمت کنیم.
سردار غیب پرور افزود:خادمین شهدا باید زائران شهدا را تکریم کنند و باید از هدف اصلی که همان پاس داشتن فرهنگ شهدا است پاسداری کنند.
وی در ادامه از حضور 50هزار راوی دفاع مقدس در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در ایام نوروزی 96خبر داد و افزود: راهیان نور یک گنج معنوی است که به تعبیر مقام معظم رهبری باید آن را استخراج کرد و به جامعه عرضه شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با بیان اینکه برخی جریان های سیاسی به جوانان آدرس غلط می دهند افزود:عموم جوانان ما به باورهای دینی اعتقاد عمیق دارند و به همین جهت بیشتر کاروان های راهیان نور را جوانان تشکیل می دهند.
وی در ادامه با تجلیل از مردم خوزستان که هشت سال دفاع مقدس را صبورانه تحمل کردند افزود:جای جای این استان سراسر معنویت است و جوانان باید قدردان این نعمت باشند.
سردار غیب پرور خوزستان را سرزمین خاطره ها ، شهادت ها و مظهر مقاومت و شجاعت ملت ایران برشمرد و گفت:بسیاری از رزمندگان اسلام دوره ای از بهترین روزهای عمر خود را در این منطقه سراسر عشق سپری کردند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تجلیل از 23 هزار شهید خوزستان در دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: درس ها و خاطره های هشت سال دفاع مقدس گنجی تمامی نشدنی است.
وی ضرورت حمایت سازمان بسیج مستضعفین از کاروان های راهیان نور را مورد تاکید قرار داد و افزود: حرکت راهیان نور باید هر سال بیشتر شود.
پیش بینی شده در ایام نوروزی حدود پنج میلیون از سراسر کشور در قالب کاروان های راهیان نور از یادمان ها و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس دیدن کنند.
6065/6002
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.