به گزارش ایرنا حجت الاسلام مرتضی بیگدلی در خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول افزود:امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل نامگذاری شده که ضمن تقدیر از کلیه مدیران متعهد و متخصص که در سایه تدبیرشان اقداماتی انجام دادند دولت باید در خصوص مهار تورم و رکودی که در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد شده به مردم پاسخگو باشد.
وی اظهار کرد:در حال حاضر هر خانه ایرانی حداقل یک بیکار دارد و دولت باید برای حل این مشکل و همچنین افزایش قیمت ها و تورم که منجر به کوچک شدن سفره هموطنان شده است به مردم پاسخگو باشد .

***کمک 280 میلیاردی مردم دزفول برای ساخت مرکز شیمی درمانی امام حسن مجتبی (ع)
امام جمعه موقت دزفول همچنین به فعالیت مرکز شیمی درمانی امام حسن مجتبی (ع) دزفول اشاره کرد و گفت:این مرکز یکی از مراکز پیشرفته کشور می باشد که علاوه بر بیماران این شهرستان به بیماران استانهای دیگر نیز خدمات رسانی می کند .
وی افزود:این مرکز 2 هزار بیمار تحت پوشش دارد و روزی 60 بیمار نیز از خدمات رادیوتراپی و شیمی درمانی آن استفاده می کنند ولی برای ارائه خدمات بیشتر به یک دستگاه پرتودرمانی نیاز دارد که باید هزینه آن توسط خیرین تامین شود لذا از خیرین درخواست می شود برای ارائه خدمات بیشتر به بیماران این مرکز را همچون گذشته یاری کنند.

**اعطای 220 جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد دزفول
حجت الاسلام بیگدلی همچنین 14 اسفندماه آغاز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) را گرامیداشت و گفت:کمیته امداد دزفول در یکسال اخیر زمینه ایجاد و خودکفایی 350 خانوار را فراهم کرده و 320 وام کارگشایی به مددجویان واگذار کرده است.
وی افزود:تعمیر 130 باب مسکن ویژه مددجویان ،تامین هزینه تحصیل دو هزار و 200 دانش آموز و دانشجو ،اعطای 20هزار سبدکالا به نیازمندان ،مشاوره خانواده به یکهزار و 800 نفر ،برگزاری اردوی زیارتی و سیاحتی به 420 نفر و تحت پوشش قراردادن پنج هزار مددجو از خدمات بیمه از دیگر فعالیت های کمیته امداد دزفول در یکسال اخیر می باشد.
وی در پایان خطبه های این هفته نمازجمعه دزفول 15 اسفندماه روز درختکاری و هفته منابع طبیعی را نیز گرامیداشت و گفت:مسئولان در خصوص تبییت مضرات یا بی ضرر بودن برخی درختان مورد بحث به مردم اقدام کند تا مردم اقدام به قطع بدون اگاهی درختان به علت ضرر آنها کنند.
/60647278
خبرنگار:رقیه کردی** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.