به گزارش خبرنگار ایرنا غلامرضا شریعتی چهارشنبه در جلسه توسعه و عمران اندیمشک در محل فرمانداری این شهرستان با حضور مدیران ارشد خوزستان افزود:خوزستان چندین ورودی دارد اما ورودی اصلی آن اندیمشک می باشد که باید برای بهبود وضعیت عمرانی آن تلاش شود.
وی گفت:شهرستان اندیمشک پیشانی خوزستان است و هر مسافر در بدو ورود به این استان ، توجه اش به آن جلب می شود لذا برای جذب توریست و جاذبه های استان باید نمای بهتری برای شهرستان اندیمشک ترسیم شود.
شریعتی با اشاره به تردد جمعیت شناور در این شهرستان افزود: در شاخص ها این موضوع را به عنوان یک ویژگی لحاظ کنیم و باید اعتبارات تخصیصی اندیمشک به گونه ای باشد که خدمات بهتری برای جذب توریست و گردشگر ارائه گردد.
وی با تاکید بر توجه به توسعه و تامین فضاهای ورزشی برای بانوان در استان افزود:فضای ورزشی اختصاصی برای بانوان در اندیمشک وجود ندارد لذا در توسعه فضاهای ورزشی باید به این مطالبه به حق بانوان نیز توجه شود.
شریعتی با تاکید بر توسعه سالن کشتی برای علاقه مندان به این رشته ورزشی افزود:اندیمشک از لحاظ کشتی سرآمد سایر مناطق کشور است اما فاقد خانه کشتی استاندارد است .
استاندار خوزستان بر رفع مشکل بیمارستان الوار گرمسیری نیز تاکید کرد و گفت:این طرح باید هرچه زودتر به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به مشکلات این طرح گفت:مشکل آب ، گاز و برق این پروژه باید خیلی فوری حل شده و بیمارستان مذکور تا 20 اردیبهشت ماه سال آینده افتتاح شود.
استاندار خوزستان بر تامین آب اشامیدنی مورد نیاز مردم در شهرستان اندیمشک نیز تاکید کرد و گفت:تامین آب اشامیدنی در اولویت قرار دارد و برای این موضوع باید با جدیت کار کرد.
استاندار خوزستان در ادامه بر تسریع در اجرای کمربندی اندیمشک که به مناقصه گذاشته شده تاکید کرد و گفت:مدیر کل راه و شهرسازی مسئول پیگیری این پروژه است و اگر در مسیر اجرای این طرح مانعی وجود دارد باید پیگیری شده و برطرف شود چرا که هیچ وقفه ای در این خصوص پذیرفتنی نیست.
استاندار خوزستان تاکید کرد:به اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان برای اجرای این طرح 2 هفته فرصت داده می شود.
فرماندار اندیمشک نیز در این نشست گفت:وضعیت ورودی های اندیمشک برازنده این منطقه و استان خوزستان نیست.
پیمان جهانگیری افزود:تلاش های خوبی در حوزه عمران در شهرستان اندیمشک در حال انجام است اما این تلاش ها باید با حمایت های مسئولان استانی کیفی تر انجام شود.
وی اظهار کرد:در حوزه ورزش با وجود استعدادهای بسیار خوب در حوزه ورزش در این شهرستان از نظر زیر ساخت ها شاهد وضعیت خوبی نبوده ایم ضمن اینکه با تکمیل سالن سرپوشیده شهید سروندی اندیمشک امکان میزبانی مسابقات کشوری و استانی فراهم می شود.
جهانگیری افزود:برای تکمیل کارخانه سیمان و سد بالارود با وجود پیشرفت فیزیکی با مشکل نقدینگی مواجه هستیم.
وی گفت:مشکلاتی در زمینه بهداشت ، درمان و بیمارستان در اندیمشک وجود دارد که نیاز به توجه بیشتر دارند.
فرماندار اندیمشک در خاتمه خواستار تکمیل پروژه های نیمه تمام این شهرستان در راستای افزایش امید بین مردم شد.
6068/7281
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.