پیمان جهانگیری روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:این کمیته ها در راستای برگزاری هر چه بهتر برنامه های بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت خود را در بخش های مختلف آغاز کرده اند.
وی با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر امسال یک ستاد مرکزی در اندیمشک و چند ستاد فرعی در پنج شهر اندیمشک ، حسینیه ، آزادی ، چم گلک و بیدروبه تشکیل شده اظهار داشت:ستادهای فرعی نیز در روستاها و مناطق تابعه اندیمشک برنامه های ویژه مناسبتی اجرا می کنند.
فرماندار اندیمشک برنامه های امسال را متفاوت از سال های قبل دانست و گفت:در سالجاری با رویکرد تبیین جایگاه نظام اسلامی،اهداف و دستاوردهای عظیم انقلاب همایش ، نمایشگاه،نشست های تخصصی و برنامه های متنوعی برگزار می گردد.
وی اظهار کرد:با توجه به انتخابات پیش رو ، برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی با محتوای حضور پر شور مردم در انتخابات برگزار می شود.
جهانگیری مشارکت مردمی در این برنامه ها را مهم دانست و گفت:شهروندان اندیمشک در دهه مبارک فجر هر سال به صورت خودجوش برنامه های مردمی برگزار می کنند.
وی کلنگ زنی چند طرح اشتغالزا با حضور مسئولان کشوری ،بهره برداری از چند طرح عمرانی و همایش محوری دهه فجر انقلاب اسلامی را از برنامه های محوری ایام دهه فجر ذکر کرد.
فرماندار اندیمشک از اجرای جشنواره منطقه ای تاتر لاله های سرخ در این ایام خبر داد و گفت:این جشنواره با حضور 12 استان زاگرس نشین کشور و بیش از 800 هنرمند منطقه از 18 بهمن ماه به مدت سه روز در شهرستان برگزار خواهد شد.
شهرستان اندیمشک با جمعیت 170 هزار نفر در شمال خوزستان واقع شده است.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان **انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.