به گزارش ایرنا این پروژه به طول سه هزار و 200 متر و عرض 44 متر با اعتبار 72 میلیارد ریال در مدت 9 ماه به بهره برداری خواهد رسید.
معاون عمرانی استاندار خوزستان دراین آیین اظهار کرد: تاکنون پروژه های عمرانی مختلفی را در سال های اخیر درسطح کلانشهر اهواز و استان شاهد بوده ایم اما در این پروژه تاثیرگذار شاهد هماهنگی خوبی از سوی مدیریت استان، شهرداری و سایر مسئولان در زمینه توسعه خدمات شهری شاهد هستیم.
فرامند هاشمی زاده افزود: اکنون در نقاط مختلف شهر اهواز پروژه های خوبی به ویژه در زمینه فاضلاب انجام شده و درحال اجرا است و تمامی این برنامه ها حاصل یک هماهنگی خوب بین بخشی است که شاید در دوره های گذشته شاهد آن نبودیم.
وی ادامه داد: حتی اگر نگاهمان به اعتبارات خارج استان نباشد، درون اهواز امکانات فراوانی است که اگر به فعل تبدیل شود کارهای بزرگی در زمینه توسعه خدمات شهری انجام می شود.
یک عضو شورای اسلامی شهر اهواز نیز دراین آیین گفت: شورای چهارم از بدو شروع کار، توسعه پایدار شهری را در اهواز همراه با تقویت زیرساخت ها در اولویت کار خود قرار داده است.
حسین حیدری افزود: در سه سال گذشته پروژه های بزرگی در سطح این شهرستان اجرا شده که این پروژه نیز یکی از پروژه های تاثیرگذار به شمار می رود که شرق وغرب اهواز را به یکدیگرمتصل می کند.
وی گفت: تمامی این پروژه ها با درآمد خود شهرداری بوده چرا که در سه سال گذشته هیچ اعتبار عمرانی به شهرداری داده نشده است.
وی بیان کرد: کلانشهر اهواز یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت داشته و مشکلات خاص خود را دارد و انتظار می رود از ظرفیت امکانات موجود و بودجه خوزستان در جهت توسعه و تامین رفاه مردم بیشتر بهره مند شویم.
این پروژه با همکاری وزارت نیرو، استانداری خوزستان، شرکت برق منطقه ای و شهرداری اهواز با اعتبار 72 میلیارد ریال اجرا می شود.
7152/ 6037
خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.