سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز امروز(شنبه 25 مرداد ماه) اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته حتی یک مورد فوتی ناشی از ویروس کرونا در حوزه این دانشگاه ثبت نشده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: دانشگاه علوم پزشکی اهواز که جمعیتی بالغ بر سه میلیون و ۱۰۰ هزار نفر را در استان خوزستان زیر پوشش دارد در ۲۴ ساعت گذشته حتی یک مورد فوتی ناشی از ویروس کرونا ثبت نکرده است.

به گزارش جماران، دکتر فرهاد ابول‌نژادیان روز شنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری ناشی از کرونا در اداره کل مدیریت بحران خوزستان اظهار داشت: خوشبختانه در سراسر استان خوزستان در روزهای اخیر تعداد فوتی‌ ناشی از کرونا یک رقمی شده است.

وی با ابراز نگرانی از افزایش سفر از استان خوزستان به استان‌های شمالی و استان‌های مرکزی که برخی از آن‌ها قرمز هستند گفت:در این شرایط از مردم خوزستان تقاضا داریم از سفر به ویژه به شهرهای قرمز جدا خودداری کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: ضرورت دارد با آگاهی بخشی و کار فرهنگی از میزان سفرهای غیرضروری کاسته شود.

وی توضیح داد: همه باید تلاش کنیم شرایط فعلی استان خوزستان حفظ شود چراکه وضعیت همچنان شکننده است از سوی دیگر تلاش شده با اداراتی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی کنند برخورد شود و از این رو طی هفته گذشته بانک رفاه شوشتر به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شد.

ابول‌نژادیان افزود:  در حال حاضر ۲ شهر آغاجاری و بهبهان در شرایط قرمز کرونا به سر می‌برند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.