وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص وضعیت کرونا خوزستان، گفت: امروز وضعیت این استان نسبت به گذشته از شرایط مطلوب‌تری برخوردار است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه مجموعه کادر درمان در خوزستان در گرمای بسیار شدید ایام سختی در مقابله با کرونا پشت سرگذاشته‌اند، گفت: امروز وضعیت این استان نسبت به گذشته از شرایط مطلوب‌تری برخوردار است.

به گزارش جماران، سعید نمکی روز چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های چهارده‌گانه اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، بیان کرد: خدا را شاکر هستم که در تمام این مدت به صورت مدام در کنار مجموعه کادر درمان خوزستان قرار داشتیم و به شکل‌های مختلف وضعیت را مورد بررسی قرار می‌دادیم.

وی ادامه داد: همکاران ما در وزارت بهداشت در سفرهای مختلفی که به خوزستان داشتند، وضعیت و روند مدیریت این بیماری را بررسی و گزارش می‌کردند.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه نقطه نقطه خوزستان یادآور عظمتی است که شهدای عزیز در این آب و خاک خلق کرده‌اند، افزود: خوزستان امروز از بلیه کرونا دورتر شده و این شرایط مطلوب، با تلاش و کوشش کادر درمان این استان به دست آمده است.

نمکی، به ایثارگری و جانفشانی‌ مجموعه درمان و اورژانس کشور در جابه‌جایی مجروحان دوران دفاع مقدس اشاره ‌کرد و گفت: برخود لازم می‌دانم به شهدایی که در این راه جان خود را در مناطق جنگی از دست دادند درود بفرستم.

وی پروژه‌های مجموعه اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز را به عنوان زیرساخت‌هایی مناسب برای خدمت‌رسانی به مردم خوزستان دانست و ادامه داد: امیدواریم این زیرساخت‌ها بخشی از خدمات مورد نیاز مردم خوزستان را فراهم کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.