سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با تأکید بر اینکه همچنان این بیماری جولان می‌دهد، گفت: نسبت به آمار بالا و قابل توجهی که پیش از این داشتیم، آمار مبتلایان کاهش یافته است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با بیان اینکه شرایط در خوزستان و کشور عادی نیست و همچنان بیماری جولان می‌دهد، گفت: مردم نباید تصور کنند با خارج شدن از وضعیت قرمز، شرایط عادی شده است.

به گزارش جماران، رضا نجاتی با اشاره به کاهش آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان، اظهار کرد: در مقطعی، تعداد مبتلایان بسیار افزایش یافته بود و اکنون نسبت به آمار بالا و قابل توجهی که پیش از این داشتیم، آمار مبتلایان کاهش یافته است.

وی افزود: مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کردند و مراسمات را برگزار نکردند یا در مراسمات شرکت نکردند. همچنین از ماسک استفاده کردند و تنها برای کارهای ضروری به خارج از منزل رفتند در نتیجه، آماری که روز به روز بی‌محابا بالا می‌رفت، رو به روند نزولی است و تعدادی از بیمارستان‌ها از چرخه کرونا خارج شده‌اند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به خروج خوزستان از وضعیت قرمز کرونا ادامه داد: مردم باید توجه کنند که ویروس کرونا هوشمندانه عمل می‌کند و اگر به صورت هوشمندانه نیز از ابتلا پیشگیری نشود، یقینا دچار بیماری می‌شویم بنابراین مردم نباید تصور کنند با خارج شدن از وضعیت قرمز، شرایط عادی شده است.

نجاتی گفت: شرایط در خوزستان و کشور عادی نیست و همچنان بیماری جولان می‌دهد؛ این ویروس در خانه‌ها، خیابان‌ها و محل کار ما کمین کرده است و با یک لحظه غفلت، بیماری گریبانگیر ما خواهد شد و ممکن است جان شیرین را بگیرد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان تاکید کرد: همچنان مردم دستورالعمل‌های بهداشتی که در روزهای گذشته انجام می‌دادند را ادامه دهند. از مردم می‌خواهیم همچنان در مراسمات شرکت نکنند و مراسمی برگزار نشود.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: همچنین مردم از ماسک استفاده و به رفت و آمدهای خود در فضاهای بسته دقت کنند. اگر به همین شیوه ادامه دهیم می‌توانیم از ابتلا پیشگیری کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.