فرماندار سقز با بیان اینکه به همت کادر درمان، مردم، سازمان های مردم نهاد و ستاد کرونا، وضعیت شهرستان تثبیت شده است.

فرماندار سقز با بیان اینکه به همت کادر درمان، مردم، سازمان های مردم نهاد و ستاد کرونا، وضعیت شهرستان تثبیت شده است، گفت: عدم استفاده از ماسک و ویروس کرونا بهانه‌ای برای عدم تکریم ارباب رجوع نباشد.

به گزارش جماران، کامیل کریمیان روز چهارشنبه در جلسه ستاد کرونا با بیان اینکه مردم در مراجعه به ادارات، دفاتر خدمتی و بانک ها حتما از ماسک استفاده کنند، اظهار داشت: افرادی که هم ماسک ندارند به خوبی هدایت و راهنمایی شوند زیرا نباید بیماری کرونا، دستاویزی برای عدم تکریم ارباب رجوع شود.

وی با اشاره به اینکه مکانیسم توزیع بسته‌های معیشتی بین اقشار ضعیف به دلیل شیوع کرونا باید در تجمع‌ها تغیر کند، افزود: برگزاری مراسم عروسی و عزا، کماکان ممنوع است.

کریمیان خطاب به رییس صنعت، معدن و تجارت سقز گفت: در ارتباط با در اختیار قرار دادن تسهیلات کرونا به کسب و کارهای زیان دیده بیشتر تلاش و این اداره، اصناف و مرکز بهداشت و درمان، بازرسی ها در بازار را برای تذکر و یادآوری نکات بهداشتی تشدید کنند.

فرماندار ویژه سقز با اشاره به راه اندازی دانشکده پرستاری در آینده نزدیک بیان کرد: این اقدام، نوید بخش تربیت نیروی متخصص بومی در حوزه پزشکی و پیراپزشکی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.