مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امروز(سه شنبه 21 مرداد ماه) گفت: استان هنوز در وضعیت پر خطر و پیک بیماری است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: استان هنوز در وضعیت پر خطر و پیک بیماری است، البته در شاخه نزولی با شیب کند به سمت کاهش در حرکت است.

به گزارش جماران، دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز(۲۱ مردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در ۲۴ساعت گذشته، ۹بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان جان باختند و شمار فوتی‌ها در استان به ۶۱۰ نفر رسید.

وی با بیان اینکه اکنون ۲۰۵ بیمار کرونایی در بخش ایزوله و ۶۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند که حال ۳۳نفر از آن‌ها وخیم است، اظهار کرد: تاکنون۵۲ هزار و ۶۴۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در استان انجام شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: استان هنوز در وضعیت پر خطر و پیک بیماری است، البته در شاخه نزولی با شیب کند به سمت کاهش در حرکت است.

وی با بیان اینکه آینده وضعیت شیوع بیماری در استان به رفتار مردم بستگی دارد، عنوان کرد: مهمترین رفتار مراقبتی مردم استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمعات، رعایت بهداشت فردی و مراجعه به مراکز درمانی در صورت داشتن علایم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.