در شبانه‌ روز گذشته (یکم تا دوم خرداد) تعداد 494 مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با اشاره به ابتلای 494 نفر مبتلای جدید به کرونا در استان خوزستان، گفت: متأسفانه در شبانه‌روز گذشته، 12 نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت‌شدگان ناشی از کرونا در خوزستان به 420 نفر برسد.

به گزارش جماران، علی احسان پور اظهار کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان، در شبانه‌روز گذشته (یکم تا دوم خرداد) تعداد ۴۹۴ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد که فعالیت برای شناسایی هرچه بیشتر مبتلایان و جداسازی آنان از افراد سالم ادامه دارد.

وی افزود: بر این اساس، از مجموع ۴۹۴ بیمار جدید، ۳۳۱ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۶۳ بیمار نیز بستری شدند. با احتساب این ۴۹۴ نفر تعداد کل مبتلایان به ۹ هزار و ۴۰۵ نفر افزایش یافت.

احسان پور تأکید کرد: در حال حاضر ۸۱۸ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند و خوشبختانه هشت هزار و ۱۶۷ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: متأسفانه در شبانه‌روز گذشته، ۱۲ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت‌شدگان ناشی از کرونا در خوزستان به ۴۲۰ نفر برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.