به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد مروانه دوشنبه شب در بیان جزییات این خبر اظهار داشت : در راستای اجرای مصوبات قرارگاه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی این شهرستان با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت ، بهداشت و درمان و اتحادیه مربوطه ابتدا از از صنوف پرتردد از جمله قهوه خانه ها ، آرایشگاه های مردانه و موبایل فروشان بازدید و تذکرات لازم به این اصناف داده شد .

وی افزود: در این طرح ۱۷۵ مورد بازدید از صنوف این شهرستان صورت گرفت که ۳۲ مورد تذکر به مساجد و حسینیه ها ، ۱۰ مورد معرفی به دادسرا و پلمپ ۲۳  واحد صنفی انجام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه گفت: تمامی اصناف ملزم به رعایت مصوبات قرارگاه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هستند و نیروی انتظامی با قاطعیت با متخلفان بر اساس قانون برخورد می کند .

کشف ۳۰ فقره سرقت در اندیمشک

سرهنگ امیرعباس شهبازی در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق و مخابرات در شهرستان اندیمشک ،طرح شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ اندیمشک با تلاش شبانه روزی و کاراطلاعاتی هشت سارق که در سرقت سیم برق و مخابرات فعالیت داشتند را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اندیمشک تصریح کرد: دربازرسی از مخفیگاه سارقان بیش از ۱۵۰ متر سیم برق و مخابرات سرقتی به همراه تعدادی سیم چین و قیچی مخصوص برش سیم و کابل کشف شد.

وی بیان کرد : سارقان در تحقیقات پلیس به ۳۰ فقره سرقت سیم های برق ومخابرات اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.