سرهنگ بیژن جنتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اعلام شکایت تعدادی ازساکنان
فردیس مبنی بر سرقت به عنف از آنان توسط چند راکب موتورسیکلت در مناطق مختلف این شهرستان پیگیری موضوع در دستور کارماموران این پلیس قرار گرفت.
وی گفت: در بررسی های تکمیلی ماموران مشخص شد که سارقان با استفاده از سه دستگاه موتورسیکلت به عابران پیاده نزدیک شده و پس از معرفی خود به عنوان ماموران نظامی و انتظامی اقدام به بازرسی از افراد کرده و در یک اقدام غافلگیرانه گوشی تلفن همراه و پول آنها را سرقت کرده و اقدام به فرار می کردند.
وی اظهار داشت: بلافاصله ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فردیس وارد عمل شده و پس از کنترل تصاویر دوربین های مدار بسته مناطقی که سرقت در آنها رخ داده بود چهره سه نفر از سارقان شناسایی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی مخفیگاه سارقان را شناسایی و در یک عملیات منسجم آنان را دستگیر و ازاین افراد یک دستگاه شوکر و یک عدد بی سیم دستی کشف کردند.
جنتی افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های ماموران به 54 فقره سرقت موبایل و کیف پول با استفاده از موتورسیکلت های سرقتی و پس از تغییر چهره در پوشش مامور با همدستی 2 نفردیگر اعتراف کردند.
وی گفت: با تلاش ماموران محل اختفای سارقان در سرآسیاب ملارد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به همراه سایر متهمان برای سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.