به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس قم، سرهنگ احمد کرمی روز یکشنبه در گفت وگویی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی های اولیه و با هماهنگی بازرسان اصناف و تعزیرات حکومتی استان، محل احتکار محموله روغن(اسید چرب سویا) را در یک انبار شناسایی کردند.
وی گفت: در ادامه پس از دستور مقام قضایی و ورود ماموران به داخل انبار مشخص شد تعداد 506 حلب 17 کیلویی روغن(اسید چرب سویا) نگهداری و به دلیل اختفا، امتناع از عرضه و عدم اعلام موجودی پلمب شد.
کرمی افزود: سرانجام متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضای استان شد.

**دستگیری 2 سارق کیف قاپ در قم
وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: 2 سارق کیف قاپ در قم دستگیر و 11 مالباخته در این رابطه شناسایی شدند.
وی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کیف قاپی در استان و طرح شکایت در پلیس آگاهی تیمی ویژه برای شناسایی متهمان تشکیل و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی قم ادامه داد: با انجام اقدامات پلیسی، سارقان شناسایی و ضمن هماهنگی های قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
وی با اشاره به اعتراف سارقان به چندین فقره سرقت کیف قاپی و شناسایی 11 تن از مالباختگان، گفت:متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان و در نهایت راهی زندان شدند.
کرمی از هموطنان خواست، هنگام تردد کیف دستی حاوی پول و یا مدارک و اموال با ارزش خود را در سمتی از بدن که امکان تردد موتور سیکلت نباشد قرار داده تا طعمه سارقان نشوند.
/8138/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.