به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمی روز یکشنبه در گفت و گویی، افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت خودروهای زانتیا، پژو و نیسان در قم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.
وی با بیان این که متهم با تشکیل باند، خودروهای سرقت شده را اوراق و اقدام به جعل اسناد می کرد، ادامه داد: متهم با همدستی برادر خود و با اخذ سفارش از مالخران برخی استان های مرزی، خودروی مورد نظر را سرقت کرده و با جعل سند، آن ها را به فروش می رساند.
وی گفت: با انجام اقدام های پلیسی، یک مالخر اهل استان مرزی که به همراه فردی دیگر با خودرو پژو 405 برای تحویل وانت نیسان به قم مراجعه کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
کرمی بیان کرد: با هماهنگی و اخذ دستور قضایی، تیم های عملیاتی پلیس آگاهی استان وارد عمل شده و متهم اصلی و برادرش را دستگیر کردند.
وی با اشاره به 6 فقره سابقه کیفری متهم اصلی، گفت: نامبرده تاکنون به هشت فقره سرقت خودرو اعتراف کرده اما تحقیقات پلیس در این رابطه همچنان ادامه داشته که به محض حصول نتیجه اعلام خواهد شد.

** کشف 59 کیلوگرم مواد مخدر در قم
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی قم نیز گفت: 59 کیلوگرم مواد مخدر شامل تریاک و حشیش در این استان کشف شد.
سرهنگ غلام عباس بلفکه افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در عملیاتی از یک دستگاه خودرو پژو 405، حدود 29 کیلوگرم حشیش کشف و قاچاقچی را دستگیر کردند.
وی ادامه داد: متهم قصد داشت در پوشش خانواده این محموله را از یک استان جنوبی و با عبور از محور مواصلاتی استان قم به تهران منتقل کند.
وی افزود: همچنین در عملیاتی دیگر با دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر از خودروی وی بیش از 10 کیلوگرم حشیش در قالب 10 بسته و حدود 20 کیلوگرم تریاک در قالب 2 بسته کشف شد.
بلفکه گفت: ماموران متهمان را به انضمام پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان دادند.
/2085/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.