علی شجاعی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به اقدامات پیشگیرانه مقابله با کرونا در سماله اشاره کرد و افزود: مواد ضدعفونی کننده، ماسک و تراکت آموزش‌های بهداشتی از جمله اقلام بهداشتی توزیع شده بودند.

وی ادامه داد: عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر، خیابان‌ها و اماکن عمومی از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا آغاز شد و به صورت مستمر ادامه دارد.

شجاعی گفت: آهک پاشی جوی و جداول و شست و شوی خیابان‌ها نیز برای پیشگیری از کرونا انجام شد.

به گزارش ایرنا، شهرداری و شورای اسلامی شهر سماله در راستای حمایت از کسب و کار در روزهای بحرانی کرونا، اجاره اسفندماه سال گذشته و فروردین ماه هشت باب مغازه این شهرداری را از کسبه دریافت نکردند.

شهر سماله مرکز بخش عقیلی شهرستان گتوند است.

اوایل اردیبهشت ماه نیز در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در راستای کمک به قشر محروم و آسیب پذیر جامعه ناشی از ویروس کرونا به همت و همکاری سپاه، نیروهای جهادی و مردمی، پایگاه‌های مقاومت‌ بسیج، موسسه‌های خیریه، مواکب و خیران تعداد ۸۰۰ بسته معیشتی جمع آوری و درمناطق مختلف شهرستان گتوند توزیع شد.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بارها به عموم شهروندان توصیه کرده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، در خانه بمانند و سفرهای درون و برون شهری را محدود کنند.

ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.