به گزارش خبرنگار ایرنا سردار محمود معین‌پور جانشین سپاه ولیعصر(عج) خوزستان و مسئول قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی خوزستان در آیین راه اندازی این کارگاه گفت:این اقدام کاری ارزشمند در راستای کمک به فقرا و کسانی که معیشت آنان با شیوع ویروس کرونا به مخاطره افتاده می‌باشد.
وی با اشاره به شروع فصل گرما و ضرورت برطرف کردن نیازهای خانوارهای آسیب دیده و مستمند در کوی مدرس اهواز از اقدام قرارگاه جهادی شهید اسماعیل فرجوانی اهواز در راه اندازی این کارگاه تقدیر کرد و گفت: کسانی که حرفه و تخصصی در این خصوص دارند می‌توانند با حضور در مسجدامام خمینی (ره) کوی مدرس ، در این امر خیر و خداپسندانه مشارکت کنند.
وی آمادگی قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی خوزستان را نیز برای مشارکت در تامین وسایل مورد نیاز این کارگاه اعلام کرد.
حجت‌الاسلام مهدی شکوه‌نیا مسئول اجرایی این طرح در آیین شروع به کار کارگاه گفت:در خوزستان حدود هشت ماه  از سال هوا گرم است از این رو بسیاری از خانوارهای کم درآمد و فقیر توان تعمیر وسایل سرمایشی به خصوص کولر گازی را ندارند از این رو راه اندازی این کارگاه برای رفع نیاز این خانواده ها ضرورت پیدا کرد.
وی گفت:در شرایط فعلی که ویروس کرونا جولان می دهد و خیلی از کسب‌وکارها آسیب دیده ، رفع نیاز فقرا و مستمندان از دغدغه های ما بود که به یاری خداوند و همراهی خیران ، نخستین کارگاه تعمیر صلواتی وسایل سرمایشی در کوی مدرس (خروسیه) اهواز راه اندازی شد.
شکوه نیا افزود: قرارگاه جهادی شهید فرجوانی در منطقه کوی مدرس اهواز مشغول شناسایی افراد آسیب‌دیده از بحران کرونا است و خانوارهایی را که کولر و یخچال منازل‌شان دچار مشکل شده ، پس از شناسایی در محل مسجد امام خمینی (ره) کوی مدرس به صورت متمرکز اقدام به تعمیر این وسایل می‌کنند.
وی از افراد خیر و نیکوکار دعوت کرد در این پویش مردمی مشارکت کنند  تا قشرهای آسیب پذیر مشکلی جهت گذراندن فصل گرم نداشته باشند.
با شیوع ویروس بحران بسیاری از گروه‌های جهادی و بسیجی خوزستان در ابعاد مختلف برای رسیدگی به خانوارهای آسیب دیده ناشی از کرونا فعالانه وارد عمل شدند.  
به گزارش ایرنا موارد مثبت از بیماری کووید ۱۹ یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد.
شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی ، آموزشی ، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر بسیار بالایی گذاشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.