حبیب‌الله رمضانی دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:معلمان آبادانی در کنار آموزش از طریق شبکه آموزشی شاد با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی گروه‌هایی دانش‌آموزی تشکیل داده‌اند و با دانش‌آموزان و یا والدین آنها در ارتباط هستند و محتوای درسی را در فضای مجازی آموزش می‌دهند.

وی بیان داشت: کرونا هرچند باعث شد تا واحدهای آموزشی در سراسر کشور برای حفظ سلامت دانش‌آموزان تعطیل شوند ولی جریان آموزش با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در آبادان تعطیل نشد و معلمان با روش‌های مختلف از طریق فضای مجازی محتوای کتاب‌های درسی را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهند.

رمضانی در ادامه به اختصاص سه میلیارد ریال اعتبار به منظور تهیه وسایل ضدعفونی و گندزدایی واحدهای آموزشی در آبادان اشاره کرد و افزود:به منظور ضدعفونی واحدهای آموزشی ۲۵۰ دستگاه مه‌پاش خریداری و در اختیار آموزشگاه‌ها قرار گرفت.

وی به خرید و توزیع ۱۹۰ جعبه کمکهای اولیه، ۲۶ دستگاه تب‌سنج به همراه چهار هزار و ۴۰۰ لیتر مایع شستشوی دستی در بین واحدهای آموزشی آبادان اشاره کرد و گفت:پنج هزار و ۴۰۰ عدد ماسک بین همکاران ستادی و مراجعه‌کنندگان به اداره آموزش و پرورش آبادان توزیع شد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت:با همکاری ستاد عتبات عالیات آبادان همه واحدهای آموزشی آبادان ضدعفونی و گندزدایی شد.

۳۳۳ واحد آموزشی در آبادان وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.