به گزارش خبرنگار ایرنا آیت اله سیدمحمدعلی موسوی جزایری روز شنبه در آیین آغاز طرح مواسات و کمک مومنانه قرارگاه جهادی شهید فرجوانی پادادشهر اهواز افزود: همراهی مردم با دولت و نظام اسلامی در کنترل و مهار این ویروس منحوس ، نشانه علاقه مندی مردم به کشور و نظام برخاسته از اراده آنان است واین یک امتحان و آزمون الهی است که ملت ما از این آزمون سخت سربلند بیرون آمده است.
وی با اشاره به کمک نیکوکاران ، نهادها و گروه‌های جهادی و بسیجی خوزستان به خانوارهای کم بضاعت و نیازمند در ایام کرونایی بیان کرد: آثار و برکات این عمل مومنانه و خالصانه در جامعه به عیان دیده می‌شود.
زعیم حوزه علمیه خوزستان ادامه داد: شیوع کرونا در بسیاری از کشورها به هرج و مرج و بی نظمی کشیده شده ولی در کشور ما با وجود مشکلات ، مردم در صحنه هستند و تمام و کمال در خدمت به همنوعانی که بر اثر این ویروس آسیب دیدند و معیشت آنان به خطر افتاده پیشتاز هستند و این افتخاری برای ملت بزرگ ایران است.
وی با ابراز ارادت و سپاس از خداوند که چنین گروه‌های ایثارگر و مخلص در کشور فعال و در صحنه هستند گفت: این صحنه‌های ایثار و فداکاری در کمتر کشوری دیده می‌شود و این از برکات خداوند بر کشور ما است و ما شکرگزار آن هستیم.
آیت اله موسوی جزایری از گروه‌های جهادی و خیران خوزستان خواست به کمک خانواده‌های ۲ هزار زندانی که وضعیت معیشتی مناسبی ندارند بشتابند و در این کار حسنه مشارکت کنند.
مسئول اجرایی  طرح مواسات و کمک مومنامه قرارگاه جهادی شهید فرجوانی پادادشهر اهواز نیز گفت: در مرحله نخست این طرح با همکاری متولیان میدان تره بار الغدیر اهواز ۴۰۰ بسته میوه بین نیازمندان توزیع می‌شود.
حجت الاسلام محمد زنگنه افزود:در مراحل بعدی این طرح در طول ماه مبارک رمضان ، با امکانات بیشتری وارد عمل می‌شویم.
به گزارش ایرنا مرحله نخست طرح کمک مومنانه و مواسات در خوزستان روز پنجشنبه با توزیع ۵۰ هزار بسته غذایی و معیشتی شروع شد.
در مراحل بعدی این طرح ۲۵۰ هزار تا ۳۰۰هزار بسته غذایی و معیشتی در طول ماه مبارک رمضان بین خانوارهای نیازمند و آسیب دیده از کرونا در خوزستان توزیع می‌شود.

با شیوع کرونا بسیاری از نهادها و گروه‌های مردمی ، جهادی ، بسیجی و امدادی در خوزستان در طرح‌های پیشگیرانه ، ضدعفونی معابر عمومی و توزیع بستههای غذایی ،معیشتی  و لباس حفاظتی برای کادر درمانی ، تولید و توزیع ماسک ، دستکش مشارکت فعالانه داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.