محسن محمودی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی اماکن ورزشی شهرستان به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل هستند. یکی، ۲ مورد تخلف از سوی باشگاه ها گزارش شد که پس از مراجعه مشخص شد تنها مسئول باشگاه در محل حضور دارد.

وی بیان کرد: در شهرستان لالی ۲ سالن چند منظوره و چند باشگاه خصوصی پرورش اندام وجود دارد که با همت گروه‌های جهادی ضدعفونی و گندزدایی شداند.

رییس اداره ورزش و جوانان لالی افزود: رشته‌های رزمی مثل موی تای و کاراته و همچنین رشته وزنه برداری علاقه مندان بسیاری در شهرستان داشته و اکثر مدال‌آوری ورزشکاران لالی در این رشته‌ها است.

وی مهمترین نیاز ورزش شهرستان را، کمبود زیرساخت و تجهیزات مورد نیاز رشته های ورزشی دانست و گفت: رشته دو و میدانی جزو رشته‌های مدال‌آور بوده و ورزشکاران لالی می‌توانند در این رشته موفق باشند این در حالی است که یک پیست استاندارد در شهرستان وجود ندارد.

محمودی عنوان کرد: رشته ورزشی کشتی در لالی علاقه‌مندان بسیاری دارد اما سالن استانداردی نداریم که بتوانیم این رشته را راه‌اندازی کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه شهرستان لالی نیازمند خانه جوان است گفت: هدف از تشکیل خانه جوان رشد اجتماعی و مسئولیت پذیری جوانان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.