امیر صالحی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرستان ملکشاهی علی رغم استعدادهای درخشان ورزشی از سرانه ورزشی مطلوبی برخوردار نیست و اکثر روستاهای این شهرستان فاقد هرگونه زیرساخت  هستند.

وی افزود: با توجه به استعدادها و جمعیت ورزشکار روستاهای این شهرستان در اولویت احداث و توسعه اماکن و فضاهای ورزشی قرار خواهند گرفت.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملکشاهی یادآور شد : هم اکنون ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع وزارت ورزش و جوانان و بنیاد مستضعفان جهت احداث ۲ زمین چمن مصنوعی در ۲ روستای گنبد پیرمحمد و باولک اختصاص یافته و کار احداث پروژه ها به زودی آغاز می شود.

صالحی اضافه کرد: سرانه ورزشی شهرستان ۶۷/. متر است که از استانداردهای ملی و استان بسیار کمتر بوده و نیازمند توسعه بیشتر فضاهای ورزشی در ملکشاهی هستیم.

وی با اشاره به افتخارات ورزش قهرمانی ملکشاهی یادآور شد: رشته های وزنه برداری ، پارلیفتینگ ، کشتی و دو ومیدانی از جمله رشته های مدال آور ورزشکاران این شهرستان در سطح آسیا و ملی است.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملکشاهی تاکید کرد: ۱۳ هیأت ورزشی در رشته های مختلف فوتبال ، والیبال ، بدنسازی ، ایروبیک ، ورزش های رزمی ، وزنه برداری ، کشتی ، ورزش های همگانی ، دوو میدانی در این شهرستان سازمان یافته است.

ملکشاهی ۹۰۰ ورزشکار سازمان یافته دارد که شامل ۵۰۰ مرد و ۴۰۰ نفر زن هستند و به لحاظ کمبود فضاها و اماکن ورزشی با مشکلاتی در ورزش قهرمانی روبروست.

شهرستان ۲۵ هزار نفری ملکشاهی در ۳۵ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.

۷۱۷۹/۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.