سعید رشنو ظهر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۸۰ باشگاه ورزشی در بروجرد وجود دارد، که در این باشگاه ها علاوه بر برنامههای ورزشی، قهرمان پروری نیز صورت می گیرد.

وی بیان کرد: اماکن ورزشی و اعتبارات شهرستان کافی نیست و با توجه به قهرمانان این شهرستان و ظرفیت ها نیاز است که اعتبارات و اماکن ورزشی افزایش یابد.

رشنو افزود: در سالهای اخیر تیم های مختلف ورزشی در ۱۷ رشته، با نام بروجرد در لیگ های کشوری شرکت نموده و کسب عنوان داشته اند.
وی اضافه کرد: وجود قهرمانان ارزنده آسیایی و جهانی در رشته های کشتی، دو و میدانی، دوچرخه سواری، پرورش اندام، بوکس، والیبال نشسته بانوان، وزنه برداری، جانبازان و رزمی نام بروجرد را در عرصه های ورزشی وجود دارد و هم اکنون هشت قهرمان وزنه بردار ملی و ۱۰ قهرمان دوچرخه سوار عضو تیم ملی هستند.

رشنو با اشاره به سهم بانوان از  ورزش شهرستان ادامه داد: هم اکنون ۲۸ هیات ورزشی بانوان فعال و چهار هیات نیمه فعال هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد یادآور شد: در راستای ارتقا سطح ورزش بانوان در شهرستان ۳۶ باشگاه ورزشی فعالیت دارند که جمع کثیری از بانوان در رشته های مختلف انجام می دهند.
وی اظهار داشت: ورزش بانوان در سطح انفرادی و تیمی مانند رشته های ورزش ووشو، کبدی، زوران، بسکتبال و ورزش های بیماران خاص رتبه های برتر کشوری را از آن خود کرده است.
رشنو گفت: هم اکنون سه هزار و ۳۸۵ ورزشکار تحت پوشش بیمه ورزشی بوده که در رشته های مختلف در بروجرد فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.