به گزارش خبرنگار ایرنا، این همایش بزرگ با مشارکت اداره ورزش و جوانان، هیات ورزش‌های همگانی و دیگر ارگان‌ها برگزار شد و اقشار مختلف مردم در آن حضور یافتند.
هزاران نفر از مردم گچساران از گلزار شهدای گمنام مسیر چهار کیلومتری تا پارک لاله که محل قرعه کشی این همایش بود، پیاده روی کردند.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در این همایش، از تمام عوامل برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در این شهرستان قدردانی کرد.
غلام رضا تاجگردون گفت: برای توسعه ورزش و به خصوص ورزش‌های همگانی همچنان با همکاری بخش‌های مختلف تاکنون اقدام‌های شایسته‌ای در این شهرستان انجام شده است.
وی تصریح کرد: 20 میلیارد ریال امسال برای اجرای همایش‌های پیاده روی عمومی و خانوادگی به ساخت طرح جاده سلامت شهرستان گچساران اختصاص یافت.
تاجگردون ابراز کرد: این طرح مسیر 6 کیلومتری باغ فردوس تا حرم امامزاده اسماعیل (ع) را به هم متصل می‌کند.
تعداد هیات های ورزشی آقایان و بانوان شهرستان گچساران به ترتیب 38 هیات ورزشی است که مهم‌ترین این رشته‌ها شامل هاکی، واترپلو، تنیس روی میز، هندبال، کشتی، فوتبال، بوکس، اسکی، آمادگی جسمانی، والیبال و بسکتبال می‌شود.
هفت هزار و 500 ورزشکار در این شهرستان تاکنون سازمان یافته است.
اجرای برنامه فرهنگی ورزشی ازجمله ورزش زورخانه‌ای، اجرای سرود محلی، نمایش هنرهای دستی منطقه ازجمله برنامه‌های جنبی این همایش است.
این برنامه فرهنگی- ورزشی از شبکه پنج استانی و شبکه سه سراسری سیما به‌صورت زنده پخش شد.
در این همایش یک دستگاه خودروی سواری به‌عنوان جایزه ویژه، بیش از 10 دستگاه دوچرخه، پنج فقره کمک‌هزینه سفرهای زیارتی به عتبات و صدها جایزه نفیس دیگر شامل لوازم ورزشی به‌عنوان جایزه در بین شرکت‌کنندگان قرعه‌کشی شد.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده: سید ولی موسوی
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.