مهراب عبدالهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تشکیل ستاد مبارزه با بیماری کرونا در دزفول، تیمی متشکل از اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی، بهداشت و فرمانداری برای بازرسی از اصناف تشکیل و از ۲۹ اسفندماه مشاغل پرخطر تعطیل شدند و بازار دزفول تقریبا به حالت تعطیل درآمد.
وی افزود: واحدهای صنفی که با نقض دستورالعمل ها و ابلاغیه های صادره از سوی شورای تامین شهرستان و ستاد ملی مبارزه با کرونا همچنان فعالیت داشتند پلمب شدند .
عبدالهی افزود: بر اساس تصمیم جدیدی اتخاذ شده مشاغل کم خطر با شرط اخذ کد رهگیری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجازه فعالیت دارند .
وی با بیان اینکه فرصت اخذ کد رهگیری تا پنجم اردیبهشت ماه تمدید شده گفت: نادیده گرفتن مصوبات مدیریت بحران و ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا ، شهروندان و افراد جامعه را در معرض خطر ابتلا به این بیماری قرار می دهد لذا بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان دزفول همچنان در ۲ نوبت صبح و عصر ادامه دارد و با متخلفان برخورد می شود.

موارد مثبت از بیماری کووید ۱۹ یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد.شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی، آموزشی، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر بسیار بالایی گذاشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.