به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند، قدرت الله طمیمیان یکشنبه اظهار داشت: این سازمان از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا سه میلیارد ریال برای خرید وسایل حفاظت شخصی کادر درمانی اختصاص داده است.

وی به خرید و تحویل ۳۵هزار عدد ماسک به دانشکده علوم پزشکی برای توزیع در مراکز درمانی و بیمارستان‌های شهرستان‌های آبادان و خرمشهر اشاره کرد و افزود:با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند راه‌اندازی آزمایشگاه ویروس شناسی به منظور تشخیص زودهنگام بیماران مبتلا به کرونا در مراحل نهایی است و بزودی افتتاح می شود. 

طمیمیان گفت:سازمان منطقه آزاد اروند از سال‌های گذشته و در راستای ارتقای سطح بهداشت و درمان شهرستان‌های آبادان و خرمشهر حمایت از دانشکده علوم پزشکی آبادان را در دستور کار قرار داده و با شیوع بیماری کرونا، این حمایت‌ها شتاب بیشتری به خود گرفته است.
وی با تقدیر از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های منطقه بخصوص بیمارستان طالقانی آبادان که تنها مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان است گفت:  امیدواریم این عزیزان کمبودی در زمینه وسایل حفاظت شخصی نداشته باشند.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد. 
ویروس کرونا یا کووید ۱۹ که نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد بیشتر کشورهای جهان را درگیر کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.