حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، بیان کرد: توزیع اقلام بهداشتی در تمامی شهرهای استان سمنان به تفکیک منطقه، توسط خواهران و برادران بسیجی انجام می‌شود. 

وی ادامه داد: امروز با توجه به حضور مردم در صحنه دوخت و توزیع ماسک، تعداد کارگاه‌ها مشخص نیست، چرا که در بسیاری از منازل و محله‌ها، این کار اجرا می‌شود. 

رستمیان اظهار داشت: پایگاه‌های بسیج محلات با نظارت مراکز بهداشت و درمان، وظیفه نظارت بر روند تولید و عرضه بهداشتی ماسک‌ها را برعهده دارند. 

وی تصریح کرد: مهم‌ترین پیام ناشی از تولید ماسک توسط نیروهای بسیجی این است که افراد به دنبال منفعت شخصی نیستند بلکه این کار را برای یاری به هم‌نوعان انجام می‌دهند.

رستمیان اضافه کرد: بسته‌های تولیدی در پایگاه‌های بسیج و تحت عنوان های مختلف از جمله طرح مطهر، پایین تر از قیمت تمام شده عرضه و بین بسیاری به صورت رایگان اهدا می‌شود.

مسوول قرارگاه مردمی مقابله با کرونا استان سمنان، به توزیع اقلام بهداشتی در روستاها اشاره کرد و گفت: امروز دسترسی مردم به اقلام اولیه بهداشتی آسان شده است مردم هیچ کمبودی احساس نمی‌کنند وامید است با این تلاش‌ها از بحران کرونا عبور کنیم.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده مانند در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.