سرهنگ محسن دالوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در برخی از مناطق شهر اهواز توسط سرنشینان یک خودروی پراید که با تخریب و باز کردن درب خودروهای پارک شده در کنار خیابان اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو می‌کردند، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران کلانتری ۱۲ اهواز با اقدامات اطلاعاتی و در حین گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند باند ۳ نفره سارقان را در حالی که پس از تخریب درب یک خودروی پارک شده و در حال سرقت وسایل آن بودند، مشاهده کردند و برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند.

دالوند در ادامه گفت: متهمان با مشاهده پلیس اقدام به فرار کردند که با تعقیب و گریز و قانون به کار گیری سلاح ۲ نفر از آنان دستگیر و نفر سوم با توجه به تاریکی شب متواری شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال سرقتی از قبیل زاپاس، سیستم پخش، باند، ساب خودرو و پمپ‌های آب، آلات و ادوات تخریب قفل خودرو، قیچی آهن بر، تعدادی سوئیچ خودرو و سلاح سرد از نوع قمه کشف شد.

دالوند در پایان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۲۳ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.