به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی در حاشیه «رژه خدمت» ارتش به مناسبت «روز ارتش» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی وقتی از جنس مردم، در خدمت مردم و شعارش هم «ارتش فدای ملت» باشد، بنابراین از وجود، جان و هستی خود برای دفاع از کیان کشور و امنیت ملت می‌گذرد.

وی افزود: ارتش ایران به واسطه فلسفه وجودی و ماهیت شکل‌گیری از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی چارچوب خود را با خدمت به ملت عجین کرده است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: ارتش به غیر از وظیفه ذاتی‌اش که دفاع از امنیت و کیان و تمامیت ارضی کشور است؛ یک رابطه ناگسستنی و ارتباط به طور کامل همدلانه بین ارتش و سایر اقشار وجود دارد و ارتش هرجایی لازم بوده است مثل سیل، زلزله و دیگر بحران‌ها خودش را در خدمت مردم قرار داد و برای مردم ایستاده است.

شریعتی با اشاره به اینکه ارتش بار عمده‌ای از امنیت ملی را بر دوش کشیده است، عنوان کرد: ارتش طی دو سال اخیر حتی از برنامه نمادین خودش را در روز ارتش گذشته در خوزستان برگزار نکرده است.

وی ادامه داد: ارتش سال گذشته به واسطه کمک و همراهی به سیل‌زدگان ایستاد و با صرف وقت امکانات و انرژی خود را بسیج کردند؛ امسال هم برای مقابله با ویروس کرونا و ضدعفونی معابر و کارهایی که در توان دارند، تجهیزات را به عرصه آوردند.

استاندار خوزستان در پایان گفت: اینکه ارتش برنامه نمادین هم برگزار نکرده است یعنی تمام وجودشان برای دفاع از مردم و سلامت جان انسان‌ها است و این همراه و از جنس مردم بودن را باید پاسداشت و آنها را تکریم کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.