به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز اقتدار و سربلندی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: ۲۹ فروردین روز بزرگداشت ظفرمندان همیشه پیروز و تقدیر از حماسه آفرینی فرزندان غیور و دلاوران متعهد، متخصص و انقلابی ارتش است که شجاعانه و دلیرانه در همه عرصه‌ها با مجاهدت، جانفشانی و ایثار در دفاع از کشور و خدمت به مردم جلوه‌های زیبایی را از عظمت، توانمندی و وفاداری به نمایش گذاشته‌اند.

ارتش در خدمت به مردم و انقلاب با بهره گیری از توانایی و دانایی توشه گرفته از عِرق ملی، دینی و انقلابی و در راه استقلال، عزت و اقتدار کشور در دوران دفاع مقدس با تقدیم ده‌ها هزار شهید، جانباز و آزاده کارنامه‌ی درخشانی و ستودنی دارد و بی شک مجاهدت‌های ارتش ممتاز به فرمایش مقام معظم رهبری سبب افتخار مردم و کشور است. ارتش سرافراز با نقش آفرینی مؤثر و خدمت رسانی عاشقانه، خالصانه و با ایثار دلاور مردانی با دانش و با تجربه در بحران‌های زلزله، سیل سبب آرامش و اطمینان مردم شد و امروز نیز در مقابله و مبارزه با شیوع کرونا با بهره مندی از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود برای حفظ سلامت عموم و خدمت به مردم پای کار آمده است که شایسته تقدیر است.

به فرمایش مقام معظم رهبری ارتش منظم، محکم، منضبط و ممتاز امروز یک سرمایه و اندوخته برای ملت است و در چشم مردم عزیز است و امروز بر خود لازم می دانم به پاس مجاهدت‌های همیشگی و رشادت‌های غیور مردان و دلاوران سرفراز، از ارتش سربلند، آئینه دار صلح، معنا و مفهوم اقتدار و بی‌قرار در حوادث و مایه امید مردم در روزی که تداعی گر آزادمردی فرزندان امت غیور ایران اسلامی صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و روز اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به ارتشیان شجاع، مؤمن و متعهد تبریک عرض نمایم. توفیق روز افزون شما عزیزان را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در پرتو عنایت خاص امام عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.