به گزارش ایرنا؛ آیت الله «مصطفی علما» روز سه شنبه در نشست استادیاران و اندیشه ورزان حلقه های صالحین استان در دفتر امام جمعه کرمانشاه، اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری خطاب به بسیج تاکید داشته اند که هشت میلیون بسیجی مومن، انقلابی و پای کار داشته باشیم همه باید در جذب و تربیت این نیروها فعال باشند.
وی افزود: همه دغدغه مقام معظم رهبری اداره جامعه اسلامی است و به طور قطع با وجود چنین نیروهایی بسیاری از مشکلات جامعه اسلامی برطرف خواهد شد.
آیت الله علما گفت: یکی از مهمترین خصیصه های بسیجی مومن و انقلابی تکیه او بر عقل اسلامی است و چنین اشخاصی هرگز از خط عاقلانه و اسلامیت خارج نمی شوند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه همچنین ترور ناجوانمردانه طلبه همدانی که به دلیل جهل عده ای در داخل و تحریک دشمنان اتفاق افتاد را تسلیت گفت و افزود: همه افرادی که او را می شناختند بر سلامت و خوبی او شهادت دادند و بنا بر اظهارات همسرش این طلبه مومن هنگام شهادت روزه بوده است که انشاالله با امام حسین (ع) محشور شود.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز در ادامه این نشست گفت: مقام معظم رهبری فرموده اند که اگر هشت میلیون بسیجی مومن، انقلابی و پای کار را بتوانیم شناسایی و جذب کنیم دیگر دغدغه ای برای ادامه انقلاب نخواهم داشت.
سردار «بهمن ریحانی» افزود: این فرمایش مقام معظم رهبری بسیار مهم است چرا که ادامه انقلاب را تضمین می کند و به طور قطع پارمترهای موجود در این فرمایش را باید به دقت بررسی و اعمال کرد.
وی گفت: خصیصه های لازم برای تشکیل این نیروی هشت میلیونی داشتن ایمان و مومن بودن، انقلابی بودن و فکر کردن و پای کار بودن است و هر کدام از این سه خصیصه نباشد کارایی لازم را نخواهد داشت.
سردار ریحانی گفت: مورد دیگری که مدنظر حرکت حلقه های صالحین و بسیج قرار دارد طرح همبستگی ملی است و همبستگی ملی گرچه در ایران قابل توجه است و مصداق آن در سیل و زلزله ای که اتفاق افتاد دیده شد اما بر تقویت آن همه باید کوشا باشیم.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.