این رژه با حضور هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امیر سرتیپ آریانفر فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور و جمعی از فرماندهان نظامی در پادگان سروران کرمانشاه برگزار شد
فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور در این مراسم گفت: یگان های جنگ نوین حاضر در این رزمایش پس از پایان رژه به سطح شهر و مکان های آلوده اعزام خواهند شد و در راستای رفع آلودگی اقدام خواهند کرد.
آریانفر توضیح داد: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور ۱۷ یگان جنگ نوین در ۶ استان کرمانشاه، زنجان، ایلام، کردستان، همدان و قزوین تحت فرماندهی قرارگاه عملیاتی غرب کشور ارتش اقدام به ضدعفونی شهرها کردند.
وی با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی بهداشت زیستی ارتش به منظور مقابله با بیماری کرونا در استان‌های غربی کشور، گفت: اکنون یگان های جنگ نوین ارتش جمهوری اسلامی ایران در آماده باش کامل هستند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور با بیان اینکه این یگان ها به منظور کمک به دانشگاه علوم پزشکی آمادگی ۱۰۰ درصد دارند، گفت: در صورتی که در هر منطقه ای نیاز به امداد رسانی و اقدام فوری برای مقابله با کرونا احساس شود یگان‌های جنگ های نوین به سرعت و منطقه اعزام خواهند شد.
استاندار کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: یاد و خاطره همه شهدای انقلاب و سپهبدهای اخلاص به ویژه شهید صیاد شیرازی و سرداردلها شهید سلیمانی را گرامی می داریم.


هوشنگ بازوند افزود: ارتش سرافراز با رشادت های بی نظیر، مجاهدت های خالصانه و ایثار دلاوران و غیورمردان ولایتمدار و انقلابی خود در هشت سال دفاع مقدس کارنامه درخشان و قابل ستایشی در تاریخ ثبت کرد و برای دفاع از وطن، مردم و آرمان های انقلاب اسلامی ده ها هزار شهید تقدیم انقلاب کرد.
وی عنوان کرد: همه به یاد داریم در ابتدای انقلاب شعار ارتش فدای ملت مطرح شد و پایبندی ‌و تعهد به این شعار را بعد از ۴۱ سال در تمامی عرصه ها شاهد هستیم و فدا شدن ارتش برای ملت را دیده ایم چه در بحران ها و چه در دفاع از این مرز و بوم.
استاندار کرمانشاه گفت: در زلزله آبان ۹۶، سیل و هم اکنون در مبارزه و مقابله با کرونا ارتش و سایر نیروهای مسلح نقش موثر و همکاری و مشارکت بسیار مناسبی داشته اند و برای حفظ سلامت مردم از همه توان، امکانات و تجهیزات استفاده کرده اند که شایسته تقدیر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.