امان ا... پاپی روز س‌ شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اگرچه ماندن در خانه برای تمامی ورزشکاران به ویژه آنهاییکه ورزش قهرمانی را دنبال می‌کنند بسیار سخت است اما بهتر است که با تمرین در خانه آمادگی خود را حفظ کنند.

وی درباره شرایط تمرینی این روزهای خود بیان کرد: اکنون با توجه به شیوع بیماری کرونا و برای پیشگیری از این بیماری در خانه مشغول تمرینات بدنسازی هستم تا علاوه بر حفظ آمادگی‌ام، دستورات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا را رعایت کنم.

پاپی، با بیان اینکه رقابت های پاراالمپیک ۲۰۲۰ که قرار بود تابستان امسال در توکیوی ژاپن برگزار شود به دلیل گسترش بیماری کرونا با یکسال تاخیر برگزار خواهد شد گفت: پیش از اعلام تغییر زمان مسابقات پاراالمپیک انگیزه بسیار بالایی داشتم و تنها هدفم طلای پاراالمپیک توکیو بود اما اکنون میزان تمریناتم را کاهش داده و به لحاظ جسمانی ۷۰ درصد آماده هستم.

قهرمان پارادو و میدانی رقابت های جهان ادامه داد: همچنین قرار بود مسابقات قهرمانی کشوری اردیبهشت امسال برگزار شود که به دلیل شیوع این بیماری به پس از ماه مبارک رمضان موکول شد.

وی افزود: از اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و شخص مدیرکل انتظار داریم که ورزشکاران جانباز و معلول را بیشتر مورد حمایت قرار دهد. پارسال در مسابقات جهانی نشان کسب کرده و توانستم سهمیه پاراالمپیک توکیو را کسب کنم اما تاکنون هیچگونه پاداشی به من ندادهاند.

پاپی گفت: تعداد ورزشکاران پاراالمپیکی خوزستان که توانسته اند سهمیه پاراالمپیک کسب کنند تنها سه نفر است لذا توقع داریم که مسوولان به قول خود سریعتر عمل کنند. در این موقعیت که کرونا کشور را فراگرفته و در خانه هستیم حداقل انتظار داریم از ما حمایت کنند تا بتوانیم تمریناتمان را بهتر دنبال کنیم.

وی ادامه داد: سعی می‌کنم امسال در تمام رویدادها برای کشورم افتخارآفرینی کنم و با انگیزه و قدرت بیشتری تمریناتم را دنبال کنم تا به هدفم برسم.

ویروس کرونا موسوم به « کوید ۱۹» اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر ۹۸) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.