قادر شریفی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:پس از شیوع ویروس کرونا با همکاری هیات‌های ورزشی شهرستان، در چند مرحله توزیع رایگان ماسک و دستکش بهداشتی در بین عموم مردم انجام شد.

وی با تقدیر و تشکر از مشارکت هیات‌های ورزشی و خیران شهرستان در مبارزه با ویروس کرونا بیان کرد: همچنین در این راستا اقدامات بسیار موثری توسط انجمن های مردم نهاد جوان شهرستان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ورزشکاران ماهشهری در کنار دیگر اقشار مردم در بحث مبارزه با ویروس کرونا همواره پیشقدم بودند گفت: ضدعفونی اماکن ورزشی شهرستان در چند مرحله انجام شده و تا پایان بحران کرونا این اقدام خودجوش همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تمامی اماکن ورزشی دولتی، خصوصی و مسابقات ورزشی شهرستان ماهشهر در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا تعطیل هستند افزود: امیدواریم این بحران هر چه زودتر به پایان رسد تا بار دیگر شاهد به حرکت درآمدن چرخ ورزش در کشور باشیم.

شریفی ادامه داد:بسیاری از ورزشکاران به عنوان یک الگو در شهرستان ها و کشور مطرح هستند لذا امیدواریم با رعایت نکات بهداشتی به زنجیره "در خانه بمانیم" کمک کنند.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور جهان سرایت کرده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.