عبدالرضا میقانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: انجمن توسعه و آبادانی مهدیشهر، انجمن بیماران خاص و خیریه‌های فدک، آبشار عاطفه‌ها، امیرسامان، آوای آرامش و امیرالمومنین از جمله تشکل‌های مردمی این شهرستان است که در تولید و توزیع ماسک مشارکت داشتند.

وی بیان کرد: تشکل‌ها و خیران شهرستان مهدیشهر در اهدای اقلام بهداشتی و توزیع آن پیشگام هستند و کار جهادی و با ارزشی انجام دادند.

فرماندار مهدیشهر، با اشاره به همکاری تاثیرگذار سازمان‌های مردم نهاد این شهرستان در مقابله با شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: سمن‌های این شهرستان در چندین مرحله گندزدایی معابر شهری، اماکن پرازدحام و دستگاه‌های اجرایی، و نیز ضدعفونی کردن اماکن درمانی و منازل افراد مشکوک به کرونا شرکت داشتند.

وی به هماهنگی‌های لازم بین تشکل‌های مردم نهاد و بخشداران مهدیشهر در روند ضدعفونی کردن معابر، تاکید کرد: این هماهنگی برای جلوگیری از تداخل در روند انجام فعالیت‌ها ضروری است.

میقانی ابرازداشت: تشکل‌های مردمی از لحاظ فرهنگی و آموزشی نقش بسزایی در مهار کرونا دارند.

وی اضافه کرد: در این مدت، تشکل‌های مردمی مهدیشهر در کنار فعالیت‌های عمده در بسیاری از زمینه‌ها در رفع بحران شیوع ویروس کرونا از مسیر اجتماعی کردن آموزش‌ها و اطلاع‌رسانی راهبردی به مردم فعالیت داشتند.

میقانی افزود: این تشکل‌ها در مهدیشهر در توزیع‌ بروشورهای آموزشی بین گروه‌های هدف و تماس با آن‌ها و ارائه مشاوره در خصوص مبارزه با ویروس کرونا پیشگام بودند.

فرماندار مهدیشهر یادآور شد: مردم با رعایت توصیه های بهداشتی نقشی مهمی برعهده دارند و می‌توانند با جدی گرفتن بهداشت فردی، این ویروس ناشناخته را ریشه کن کنند.

شهرستان مهدیشهر در فاصله ۲۰ کیلومتری مرکز استان سمنان بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.