سرهنگ پاسدار شاپور احمدی دوشنبه در گفت‌گوبا خبرنگار ایرنا اظهار داشت:از روز شنبه هفته آینده رزمایش کمک‌های مؤمنانه در آبادان آغاز و بسته‌های کمک معیشتی در میان اقشار آسیب‌پذیر توزیع می شود.

وی افزود:هر پایگاه مقاومت بسیج در محله خود کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین را جمع‌آوری و بسته‌های کمک معیشتی را در میان خانوارهای آسیب‌پذیر همان محل توزیع می‌کند.

سرهنگ پاسدار احمدی از شهروندان و خیرین خواست تا کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت  ۶۲۷۳۸۱۱۱۳۰۵۸۱۵۶۱  و یا شماره حساب ۲۱۱۱۳۷۱۱۵۰۲۸۲۸۱۲ سپاه آبادان واریز کنند تا در این امر خیر سهیم باشند.

وی به تولید ماسک و لباس بیمارستانی توسط نیروهای جهادی در آبادان اشاره کرد و بیان داشت: خط تولید مایع دستشویی باهمت بسیج دانش آموزی خواهران و کمک اداره آموزش و پرورش شهرستان راه‌اندازی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: نیروهای بسیج و سپاه در مناطقی تعریف شده همچون منطقه ۲ آبادان، اروندکنار و چوئبده و منیوحی در حال ضدعفونی و گندزدایی خیابان‌ها هستند و این اقدام تا ریشه کن شدن ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

شیوع ویروس کرونا برای نخستین بار اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر «ووهان» در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات‌الریه نام برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین بعد از انجام یک سری تحقیقات، در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.