به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبر پلیس ، سرهنگ محسن دالوند یکشنبه شب در این خصوص اظهار داشت : متاسفانه برخی از نقاط شهرستان اهواز به محل اصلی وقوع این تخلفات و ناهنجاری ها تبدیل شده و از آن‌جا که متخلفان باعث آزار و اذیت اهالی محل و رانندگان عبوری می‌شوند، برخورد مناسب با آن‌ها در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفته است .

وی افزود: ماموران انتظامی موفق شدند با هماهنگی مقام قضایی سه دستگاه خودروی سواری را به‌ دلیل حرکات نمایشی و اخلال در نظم عمومی توقیف و رانندگان خاطی را نیز به مرجع قضایی معرفی کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به انجام آزمایش سلامت از رانندگان خودروهای مشکوک گفت: در صورتی که رانندگان حرکات مخاطره‌آمیزی انجام دهند، آزمایش سلامت از آن‌ها گرفته می‌شود و در صورت مثبت بودن نتیجه‌ آن، براساس قانون علاوه بر معرفی به مراجع قضایی و جریمه، گواهی‌نامه‌ این رانندگان نیز به مدت ۶ ماه ضبط می‌شود.

سرهنگ دالوند درباره‌ نحوه‌ برخورد پلیس با تکرار تخلف حرکات نمایشی گفت: پلاک خودروهای این متخلفان در سامانه‌ پلیس ثبت و در صورت تکرار این تخلف، برخورد شدیدتری از سوی پلیس و مراجع قضایی با آن‌ها صورت خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت:انجام حرکات نمایشی و مخاطره آمیز و آلودگی صوتی از مصادیق بارز هنجارشکنی و بی‌نظمی اجتماعی بوده و پلیس موظف است با این‌ گونه جرایم برخورد کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.