به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی سبحانی در حاشیه بازدید میدانی از سطح شهر در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن قدردانی از مردم در همکاری با پلیس در رعایت قانون منع تردد اظهار داشت: در سطح شهرستان و جاده‌ها شاهد کاهش ترددها هستیم که نشان دهنده فرهنگ مردم است.

وی گفت: از ۲۸ اسفند سال ۹۸ تا ۱۴ فروردین ماه سال ۹۹ با کاهش ۸۸ درصدی تصادفات و تلفات درون و برون شهری در شهرستان گلپایگان مواجه هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان ضمن قدردانی از کادر پزشکی و درمانی و مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله با کرونا، گفت: نیروهای انتظامی بپس از کادر درمانی در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا هستند اما بر اساس وظایف ذاتی با ایثار و ازخودگذشتگی با تمام قوت همگام با کادر درمانی در خدمت به مردم و تأمین امنیت و سلامت جامعه تلاش می‌کند.

وی بیان داشت: با رصدهای صورت گرفته از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک مرکز فرماندهی و دریافت گزارش‌ها از سطح شهر در هیچ نقطه‌ای از گلپایگان تجمعی وجود ندارد.

تردد در جاده‌ها کاهش چشمگیری دارد

سرهنگ سبحانی افزود: ترددها در سطح شهر و جاده‌های گلپایگان به طور چشمگیری کاهش داشته است که امیدواریم این روند تا پایان تعطیلات و حتی روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

وی گفت: در طرح نوروزی پلیس از ۲۸ اسفند سال ۹۸ تا ۱۳ فروردین ماه خوشبختانه شاهد هیچ گونه تلفات و تصادفات جاده‌ای منجر به فوت در گلپایگان نبودیم به طوری که حدود ۷۵ درصد تصادفات خسارتی و ۱۳ درصد تصادفات جرحی نسبت به مشابه سال گذشته در گلپایگان کاهش یافته است که نشان دهنده رعایت و اهتمام مردم به توصیه‌های پلیس است.

۵۰۰ هزار تومان جریمه در انتظار افرادی که قانون منع تردد را رعایت نکنند

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان تأکید کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا علی رغم میل باطنی برای افرادی که قانون منع تردد را رعایت نکنند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی لحاظ می شود و درصورتی که به تذکرات پلیس توجه نکنند خودروی آن‌ها یک ماه توقیف خواهد شد.

وی گفت: پلیس در عرصه نظم و امنیت و کنترل ترافیک و خبرنگاران با پوشش خبری به موقع و دقیق، نسبت به اطلاع رسانی به اقشار مختلف مردم در حفظ سلامتی نقش بسزایی در شکستن زنجیره انتقال کرونا ایفا می‌کنند.

سرهنگ سبحانی تأکید کرد: طرح زوج و فرد تا زمان محدودیت‌ها که توسط ستاد مقابله با کرونا و پلیس و دوربین‌های ترافیک شهری اجرا می‌شود و با متخلفین با کد ۲۱۲۶ اعمال قانون صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.