سرهنگ جمشید باقری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پس از تماس شهروندی با مرکز فوریت های 110 و گزارش یک مورد سرقت یخچال در منطقه ششصد دستگاه عوامل کلانتری 12 شهرک مدرس شهر همدان به محل اعزام شدند.
وی اضافه کرد: در تحقیقات مقدماتی مشخص شد مالباخته به علت تعمیر منزل مسکونی، یخچال خود را در پارکینگ منزل همسایه به امانت گذاشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه کرد: این فرد پس از چند روز متوجه سرقت یخچال از پارکینگ شده و موضوع را به فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی می کند.
سرهنگ باقری ادامه داد: در حین بررسی این پرونده فرد دیگری نیز از سرقت خودروی وانت نیسان از این پارکینگ خبرداده و ماموران مجدد در محل برای بررسی موضوع حضور می یابند.
وی اظهار داشت: ماموران واحد تجسس کلانتری پس از بازجویی از هر 2 مالباخته متوجه تناقض گویی فردی که مدعی به سرقت رفتن خودروی وانت نیسان بود می شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: مالک وانت نیسان در بازجویی های فنی و پلیسی به سرقت یخچال و صحنه سازی سرقت خودروی خود برای فرار از چنگال قانون اعتراف کرد.
سرهنگ باقری بیان کرد: متهم 50 ساله پیشتر به منزل دوستش رفت و آمد داشته و کلید خانه را در دست داشت.
وی بیان کرد: پس از اینکه سارق متوجه یخچال ساید بای ساید در داخل پارکینگ بدون دوربین مدار بسته شد نقشه سرقت آن و صحنه سازی برای پیشگیری از شک ماموران به وی را طراحی کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: با اعتراف متهم محل نگهداری یخچال شناسایی و تحویل مالباخته شد همچنین متهم با قرار قانونی روانه زندان شد.
سرهنگ باقری توصیه کرد: شهروندان برای بالا بردن ایمنی واحد مسکونی از دوربین های مدار بسته و تجهیزات نوین استفاده کنند همچنین از سپردن کلید منزل به افراد که اعتماد کامل به آنها ندارند خودداری کنند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.