به گزارش خبرنگار ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حسن محمدی روز سه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی با شیوه و شگرد مشخص در شهر دماوند، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 12 گیلاوند این فرماندهی قرار گرفت.
این مقام مسئول انتظامی افزود: عوامل کلانتری با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری سارق تحت تعقیب و سابقه دار مزبور حین سرقت در سطح شهر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: پس از احراز هویت متهم که ابتدا خود را با نام مستعار معرفی نموده بود، مشخص شد نامبرده دارای 8 فقره سابقه سرقت از جمله دو فقره سرقت مسلحانه بوده و در حال حاضر زندانی متواری است.
وی ادامه داد: پس از انجام بازجوئی های فنی و شگردهای خاص پلیسی به عمل آمده، متهم به 15 فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهر دماوند اعتراف کرد.
سرهنگ محمدی بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.
وی با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است، افزود: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد مشکوک خودرو و افراد تابلو را بلافاصله از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.