به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: نیروی انتظامی همگام و هم دوش با سایر نهادهای خدمات رسان و همچنین عزیزان سخت کوش در بهداشت و درمان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اجرای فاصله گذاری اجتماعی از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

وی با تقدیر از همراهی و همکاری خوب مردم گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل رعایت فاصله اجتماعی، پلیس با هدف قطع این زنجیره تاکنون در ایستگاه‌های مرزبانی زیستی از ورود ۱۸ هزار و ۴۷۰ خودرو غیر بومی به استان جلوگیری شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اعمال قانون ۱۳۱۸ خودرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود: از این تعداد ۹۸۴ دستگاه خودرو مورد جریمه پنج میلیون ریالی قرار گرفتند و ۳۳۴ دستگاه خودرو نیز به مدت یک ماه توقیف و روانه پارکینگ شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به تشدید طرح‌های مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای سلامت محود و مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده در استان نیز خبر داد و اظهار داشت: در اجرای این طرح در مجموع ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار عدد لوازم بهداشتی شامل انواع، ماسک و دستکش، ژل ضد عفونی و الکل کشف شد.

سردار جاویدان از دستگیری ۶۰ محتکر و قاچاق کننده اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده در استان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده بعه مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با توصیه به مردم به رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه تا ریشه کن شدن ویروس کرونا، تصریح کرد: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، طرح تشدید مقابله با سرقت و سایر ناهنجاری‌های اجتماعی نیز در دستور کار کلیه یگان‌های اجرایی و عملیاتی استان قرار گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.