به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار نورعلی یاری اظهار داشت: نیروی انتظامی همگام و هم دوش با سایر نهادهای خدمات رسان و همچنین عزیزان سختکوش در بهداشت و درمان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند.

 وی گفت: پلیس پس از ابلاغ دستورالعمل رعایت فاصله اجتماعی با استفاده از سیستم‌های سخت‌ افزاری و نرم‌ افزاری خودروها و رانندگان متخلفی را که به این قانون پایبند نبوده اند، اعمال قانون کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی ایلام با بیان اینکه پلیس تا پایان این طرح با خودروها و رانندگان متخلف برابر قانون برخورد خواهد کرد، یادآور شد: از ابتدای این طرح علاوه بر اعمال قانون ۵۰۷ دستگاه خودرو، ۵۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و ۶ هزار و ۵۴۸ خودرو به شهرهای محل سکونت خودشان عودت داده شدند.

 سردار یاری با بیان اینکه امنیت و سلامت مردم خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و تلاش مضاعف تا ریشه کنی این ویروس در کنار مردم خواهد ماند و به آنان خدمات ارائه می‌کند و در این بین با کسانی که بخواهند امنیت و سلامت مردم را به مخاطره بیندازند بدون هیچ اغماضی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.