سرهنگ عربی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس این طرح که از اول وقت شنبه - دیروز - اجرایی شده از ورود تمامی خودروهای غیربومی به شهرهای استان جلوگیری شده و این خودروها بازگردانده می شوند.
وی با اشاره به استقرار تیم های انتظامی و راهور نیروی انتظامی در ۱۶ نقطه استان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم همکاری خوبی با اجرای این طرح داشته اند که تاثیر بسیار زیادی در کاهش ترددهای غیرضروری داشته است.
سرهنگ عربی یادآور شد: بر اساس این طرح تمامی مسافرانی که از خارج استان قصد عبور از محورهای استان را داشته باشند، باید از مسیر کمربندی ادامه مسیر دهند و اگر در شهری کمربندی وجود نداشته باشد خودرو ها باید بدون توقف از داخل شهر در سریع‌ترین زمان ممکن عبور کنند، در غیر این صورت جریمه پنج میلیون ریالی و توقیف یک ماهه خودرو در انتظار آنها خواهد بود.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی افزود: نیروی انتظامی در عین رافت اسلامی هیچگونه مسامحه ای با افرادی که متخلفانه مرتکب قانون شکنی شوند به شدت و جدیت برخورد خواهد کرد.
سرهنگ عربی، بیشترین تمرکز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را در ورودی شهرها دانست و گفت: پلیس با حساسیت و دقت تمام کنترل های لازم را در راستای اجرای درست این طرح و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دارد.

تا ظهر امروز - یکشنبه- ۳۰۱ نفر در خراسان شمالی به بیماری کرونا مبتلا شده و ۳۴ نفر نیز بر اثر آن درگذشته اند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.