سعید حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تاکنون ۹۲ درصد از جمعیت این شهرستان در سامانه غربالگری شرکت کرده است و تست سلامت به درستی صورت گرفت.

وی افزود: در راستای به روز بودن سلامت همشهریان شادگان تقاضا می‌شود به سامانه salamat.gov.ir مراجعه و ثبت نام کنند و تا در مبارزه با این ویروس ضمن کمک به استقرار سلامت اجتماع یاریگر مدافعان سلامت باشند.

فرماندار شادگان ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در شناسایی افراد مبتلا و یا مشکوک به ابتلاء به ویروس کرونا «طرح ملی غربالگری» است که طی آن کارشناسان با استفاده از سامانه «وزارت بهداشت افراد در سیستم یکپارچه این وزارتخانه» با آنان ارتباط برقرار کرده و از وضعیت سلامتی جسمی و احتمال ابتلاء آنان به علائم کرونا آگاهی پیدا می‌کنند.

فرماندار شادگان تأکید کرد: در بحث مدیریت اوضاع از تمام ظرفیت شهرستان استفاده می‌کنیم تا زنجیره اتصال و انتقال این ویروس برای همیشه قطع شود.

حاجیان در پایان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان سلامت بیان کرد: کادر درمانی در این راستا از جان خود مایه گذاشته‌اند و باید همه علاوه بر قدردان بودن از زحمات این قشر همکاری‌های لازم را داشته باشند تا این بیماری نه تنها شدت نگیرد بلکه هر چه زودتر مهار شود و از بین برود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.