به گزارش خبرنگار مهر، قدرت اخوان اکبری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد موارد مثبت قطعی بر اساس جواب آزمایش ویروس شناسی در استان اردبیل ٩ نفر هستند.

وی با بیان اینکه کل موارد مثبت قطعی ابتلاء به کرونا در اردبیل به ۶۵٧ نفر رسید، افزود: از ۴٢٧ سی تی اسکن انجام شده در ٢۴ ساعت گذشته نیز ١٠٢ سی تی اسکن مثبت کرونا بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ادامه داد: متأسفانه با جان باختن ۵ نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته کل فوتی‌ها به ١١۵ نفر رسید.

به گفته اخوان اکبری کل بستری‌ها از ابتدای شیوع بیماری در اردبیل یک هزار و ۸۳۹ و کل ترخیصی‌ها نیز یک هزار و ۳۰۰ نفر هستند.

اخوان اکبری یادآور شد: رعایت پروتکل‌های ابلاغی توسط وزارت بهداشت به خصوص درباره مشاغل، در خانه ماندن به عنوان مهمترین ابزار در کنترل بیماری، همکاری در طرح غربالگری تکمیلی و رعایت فاصله اجتماعی در اماکن و ترددها از جمله توصیه‌هایی هستند تا بتوانیم طی هفته‌های آتی این بیماری را کنترل و مهار کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با تأکید بر اینکهدر خانه ماندن اصل بسیار مهمی در کنترل بیماری است، افزود: بیماری کرونا در استان در فاز افزایشی بوده و مهار نشده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.