به گزارش ایرنا سعید حاجیان دوشنبه در جلسه ستاد کرونا شادگان اظهار داشت:متخلفان فک پلمب  برابر دستور العمل ستاد مقابله با کرونا به مراجع قضایی معرفی و با آنها برخورد جدی می‌شود.

فرماندار شادگان اظهار داشت:به رغم اطلاع رسانی‌ و تذکرهای قبلی به واحدهای صنفی در خصوص توجه به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی متاسفانه برخی نسبت به هشدارها و رعایت دستورالعمل‌های صادر شده توجه نمی‌کنند که از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

حاجیان ضمن قدردانی از تلاش جبهه سلامت در شادگان گفت: کادر پزشکان ،پرستاران  و درمانی و کارکنان  بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان و طالقانی آبادان فداکارانه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در حال خدمت رسانی به مردم هستند و سختی کار این عزیزان برهیچ کس پوشیده نیست.

فرماندار شادگان با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده در این شهرستان اظهار داشت:نظارت‌های مستمر و محدودیت‌های اعمال شده در کنترل ورودی و خروجی‌های شهرستان با جدیت بیشتر ادامه خواهد داشت.

به دلیل شیوع ویروس کرونا به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا، بر اساس پروتکل تعطیلی اصناف برای جلوگیری از تردد مردم در بازار و مقابله با انتشار این ویروس، تمامی اصناف غیرضروری به غیر از عرضه کنندگان مواد غذایی تا اطلاع ثانوی باید تعطیل باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.