مجاهد نظارت روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:ضدعفونی معابر شهری ماهشهر برای مقابله با ویروس کرونا، از اواسط اسفند گذشته تاکنون هر شب ادامه داشته و شبانه بیش از ۵۰ درصد کوچه‌ها و خیابان‌های این شهر گندزدایی و ضدعفونی می‌شود.

وی افزود: تمام خیابان‌ها و معابر عمومی شهر ماهشهر تاکنون در چند مرحله ضدعفونی و گندزدایی شده و با توجه به ساماندهی گروه‌های خودرویی این روند همچنان ادامه دارد.

شهردار ماهشهر گفت: این شهرداری در راستای مقابله با ویروس کرونا اقدام به خرید پنج عدد تب سنج دیجیتال برای استفاده عمومی مراکز کنترل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، برپایی ایستگاه پایش و ضدعفونی خودروها در ورودی بندرماهشهر(میدان شهید فهمیده)،و تامین سوخت خودروهای قرارگاه پدافند زیستی کرد.

نظارت ادامه داد:گروه‌های ضدعفونی کننده معابر و اماکن شهری ماهشهر هرشب به صورت منسجم و هماهنگ با بارگیری محلول ضدعفونی کننده استاندارد با نظارت شبکه بهداشت و درمان از ایستگاه آتش‌نشانی ماهشهر برای انجام عملیات ضدعفونی و گندزدایی راهی خیابان‌ها و معابر شهری می‌شوند.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به حدود ۲۰۰ کشور سرایت کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.