ابوبکر افشنگ روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بیماران یک زن ۲۷ ساله اهل یکی از روستاهای اشنویه و یک مرد ۳۷ ساله هستند که نسبت فامیلی با یکدیگر ندارند.

وی افزود: خانواده‌های این بیماران و محل زندگی آنها نیز برای بررسی و کنترل بیشتر و جلوگیری از شیوع آن تحت مراقبت کارشناسان شبکه بهداشت و درمان قرار دارند.

وی اظهار داشت: نمونه‌های ۲ مورد مشکوک به کرونا نیز برای آزمایش ارسال شده و منتظر جواب آزمایش هستیم.

وی ضمن درخواست از شهروندان جهت ماندن در منزل گفت: استراحت، مصرف مایعات، قرنطینه خانگی و رعایت بهداشت فردی مهمترین نکات درمان و پیشگیری از انتقال بیماری برای افراد مبتلا و یا مشکوک به کرونا است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه ضمن قدردانی از اصناف و بازاریان بر ادامه تعطیلی بازار تاکید کرد و گفت: اکثر بازار و واحدهای تجاری اشنویه تعطیل هستند و همکاری بسیار خوبی جهت مقابله با شیوع کرونا داشته‌اند و ضدعفونی و سم‌پاشی سطح شهر توسط شهرداری و سازمان‌های مردم نهاد نیز به صورت مکرر در شهر انجام شده است که جای قدردانی دارد.

به گزارش ایرنا شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را ازدست داده اند.

طبق اخرین آمار ۱۲ هزار ۷۲۹ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۶۱۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.